St Gengoux le National

9 mei 2016 - Saint-Gengoux-le-National, Frankrijk

7/5
Een heerlijke rustige dag bij Peter Carel en Pascale. We werden verwend, het was gezellig. En wel heel goed voor mijn voeten om even niet te lopen. Ik heb echt behoorlijke last van de blaren. Jan verzorgt ze als een expert.

8/5

Vanmorgen werden we weer naar Bissy gebracht, waar Peter Carel ons vrijdag haalde. We liepen maar 9 km, naar St Gengoux le National. Het is rustiger lopen in deze streek, er zijn minder hellingen. Na Cluny wordt dat wel anders. Nu zitten we op het balkonnetje van de Chambres d' hôtes "Les Coquelicots". Een heel leuk adres. Het geheel is met veel smaak ingericht. Onze gastvrouw zal iets lekkers voor ons klaar maken straks.
Een leuk nieuwtje: Jan en ik zijn ops en oma of zo iets geworden van een vijfling! Het pimpelmezen paar dat in het nestkastje tegen mijn huis nestelde heeft vijf jongen. Geert stuurde een foto!

1. Tineke:
    9 mei 2016
    Hoi Lous en Jan, Ik wens je heel veel plezier op het volgende traject; knap hoor, jullie zijn echte doorzetters! En gefeliciteerd met jullie grootouderschap. Het overkwam ons ook: een nest vol merels in de Kardinaalsmuts. Veel wandelplezier verder op weg naar Cluny...
  2. Ilse:
    9 mei 2016
    Wat fijn te lezen dat jullie lekker hebben kunnen uitrusten en nu weer frisse benen em voeten hebben.
    Lieve groet,
    Ilse
  3. Mas visscher:
    Lieve Lous en Jan,
    Ik heb jullie weer gevonden op mijn grote kaart van midden Frankrijk!
    Sterkte met de blaren Lous!
    Veel liefs,
    Mas
  4. Lia Hauser:
    9 mei 2016
    ha Lous, .sterkte met de blaren, het is nu jouw beurt om verzorgd te worden,
    hoe is het met de sponsjes, of heb je die nog niet nodig.

geniet samen van al het moois onderweg,
    lieve groetjes , Lia
  5. Mieke Moller:
    10 mei 2016
    Hoi Lous en Jan, Wat leuk toch iedere keer weer je verhalen te lezen en te merken hoe jullie genieten ondanks Af en toe een ongemakje.
    Veel plezier verder, liefs, Mieke