Santiago de Compostela

20 juni 2016 - Santiago de Compostela, Spanje

20/6

En nu weer terug in Santiago. Vanmorgen vertrok de bus al om 6H30 uit Muxia, in dikke mist. Hij deed er bijna twee uur over. We zitten nu weer in dezelfde hostal. We hebben onze boarding cards voor het vliegtuig geregeld, en de ontmoeting met Hélène, om 12H voor de kathedraal. Hélène ontmoette ik in 2011 op een camino in Frankrijk. Zij heeft net hetzelfde stuk van de Via de la Plata gelopen als wij. Zij was iets later en heeft in Santiago expres een dag gewacht om ons te zien. We herkenden elkaar tegelijk. Het was fantastisch. We hebben met ons drieën gegeten en de middag doorgebracht. Heel bijzonder.
En nu hebben we de rugzakken uitgepakt en weer ingepakt, zakmessen uit de broekzak vanwege het vliegen. We eten hier zo iets, vroeg naar bed, want vroeg op morgen. De bus naar het vliegveld vertrekt al om 6 H. En dan is Santiago echt voorbij.

1. Wim en corrie:
    20 juni 2016
    Was dit Helene Trottier uit Canada, dan hebben wij met haar in 2013 gelopen. Goede reis terug en tot wederhoren._
  2. Wim en corrie:
  3. Rob:
    Hoi Lous en Jan,

Ik kan me er wel iets bij voorstellen, vertrekken uit zo'n mooie streek en na al die avonturen. En toch ook heel leuk en tof dat jullie het samen zo goed met elkaar kunnen vinden en samen zo lekker kunnen genieten.
    Nu even weer updaten bij de familie.
    Goed vlucht en nog lekker blijven genieten he..
    Groetjes, Rob
  4. Ilse:
    20 juni 2016
    Goede reis! We zien uit naar jullie thuiskomst. Pap, kijk even naar je mail. Omdat ik niet an whatsappen (mijn telefoon is kapot) heb ik je een mailtje gestuurd met foto's.
  5. Mas visscher:
    Lieve Lous en Jan,
    Goede reis en een fijne tijd met de "kids".
    Tot gauw en veel liefs
    Mas
  6. Tet:
    Hallo Lous en Jan,
    Jullie hebben zeker een heel fijne pelgrimsreis achter de rug. Bijzonder, met z'n tweeën, leuke ontmoetingen, soms slechte weersomstandigheden, jullie hebben van alles meegemaakt! Veel om over na te denken en na te praten met jullie families. Ga dat nou maar doen en geniet na. Tot gauw ziens,Tet
  7. Trees:
    hoi Lous en Jan,
    Nu komen jullie naar het einde, aan de ene kant fijn begrijp Lous dat het voor jou fysiek met name, best zwaar was, Maar jullie hebben het samen wel gedaan . Chapeau.
    Dit was nog een grote wens van jou Lous en nu weer op de terugweg.Zijn weer benieuwt naar foto"s en verhalen.
    Goede reis terug.
    liefs Eric en Trees
  8. Trees:
    Ha Lous en Jan,

Nu weer terug hele goede reis en geniet van de kinderen.
    Slecht weer en minder slecht weer, maar jullie hebben het goed gedaan.
    Fijne tijd nog.
    liefs E en T
  9. Joyce:
    22 juni 2016
    Wat zullen jullie trots en gelukkig zijn.
    Goede reis terug en tot gauw.
    Een hele fijne tijd met de kinderen.
    Ik weet niet wat er gebeurd is, maar mijn vorige reactie is niet gelukt,misschien nu beter.

Heel veel groeten, Guus en Joyce.
  10. Lia Hauser:
    22 juni 2016
    hallo Lous en Jan.
    Dat is een hele prestatie geweest Lous, knap hoor!!
    ik wens jullie een hele goede reis
    Groetjes ,
    Lia