Lyon 2

31 mei 2016 - Lyon, Frankrijk

31/05/2016 Wij zijn op weg naar Spanje.Voor mij jarenlang het land waar ik steeds ' n paar maanden doorheen trok, op mijn weg naar Santiago, vertrokken vanuit de verste uithoeken van het land. Alleen. Als alles gaat zoals het gaan moet, kom ik er nu voor de 10 de keer aan. Maar....Jacobus heeft anders beslist. Ik ben nu niet alleen.Hij heeft mij ' n wandelgenote gestuurd die mij al het moois van de Morvan, de Beaujolais, de Forez en de Loire en Haut- Loire en, natuurlijk de parel van dit alles, Le Puy heeft laten zien.
Morgen komen we aan in A Gudiña, het startpunt van de etappe naar Santiago.
Ik hoop Lous de hoogtepunten van de Via de la Plata en de Camino de Fistera en Muxia te kunnen laten zien.
Samen hopen we op ' n voorspoedige wandeling met af en toe ' n beetje zo'n.
Jan.

1. Geert:
    31 mei 2016
    Jan, mooi ook eens een bericht van jou te lezen, jullie zitten nu waarschijnlijk in de bus, dus lekker veel tijd. Geniet van het uitzicht maar vooral van je 10de intocht later in Santiago, deze keer samen met Lous. Goede reis....Geert
  2. Maria:
    beste Jan,
    je reisgenote is een pareltje, geniet van alles. Ik geniet af en toe een beetje mee....
    warme groetjes, Maria
  3. Marijke:
    31 mei 2016
    Wat een feest voor de 10e keer op weg naar Santiago. Ik wens jullie een goede tocht met veel zon, zowel van binnen als van buiten. Besos y abrazos
  4. Mas visscher:
    lieve Jan,
    Wat leuk om ook wat van jou te lezen!
    geniet maar van deze tiende keer nu, samen
    ik wens je een heel fijne en goeie tocht!
    Liefs,
    Mas
  5. Tineke:
    31 mei 2016
    Heel veel wandelplezier (en)met elkaar!
  6. Renate und Eckulf:
    1 juni 2016
    ¡Hola peregrinos!
    ¿Qué tal en España?
    Nous étions encore deux jours en France à Cluny et à Toul/Pont-à-Mousson et sommes rendue chez nous hier . J'espère que tous va bien sur la Vía de la Plata et que le soleil ne brille pas trop.
    Nous vous souhaitons encore un bon Camino et nous te remercions bien pour tes informations sur votre chemin, Louise.
    Nous vous embrasons et pensons au temps, que nous avons passé ensemble. Nous sommes heureux d'avoir fait votre connaissance. Merci pour celui.
    Renate et Eckulf