Le Puy-en-Velay

28 mei 2016 - Le Puy-en-Velay, Frankrijk

28/5

Even nog voor de statistieken. We hebben vanaf Vezelay nu 533 km gelopen, in 29 wandeldagen. Dat is dan een gemiddelde van 18,4 km per dag. Dat is niet super veel , maar gezien de wisselende hoogtes en de soort wegen zijn wij dik tevreden

1. Rob:
    Hoi Lous en Jan,

ach... de statistieken...
    100% het doel bereikt na al die jaren dat je het traject wilde afronden (Morvan-traject)..
    En wat een verhalen, gebeurtenissen en mooie foto's...
    Laat anderen maar proberen het jullie te evenaren hoor.

Veel succes en plezier met het vervolgtraject!

Groetjes, Rob
  2. William:
    28 mei 2016
    Wauw ik vind het echt knap en het is (en blijft) leuk om zelfs op 46 jarige leeftijd mijn vader (en Lous) als rolmodel/voorbeeld te gebruiken naar andere toe; nog altijd trots!
    Geniet van le puy en daarna van de verplaatsing.
    groet
    William
  3. Gonnie:
    28 mei 2016
    Het blijf knap en leuk dat jullie zo genieten!
  4. Mas visscher:
    Niet veel km??
    op zulke wegen met die hoogteverschillen?
    Liefs,
    Mas
  5. Ilse:
    29 mei 2016
    het doel is de weg, niet de afstand ;-)
  6. Wim en corrie:
    29 mei 2016
    Heel knap hoor! Jullie genieten volop! Straks gaan ook wij weer van start vanaf Lissabon. Kunnen niet wachten! Hartelijke groet en geniet van al het goede samen.
  7. Lia Hauser:
    29 mei 2016
    gefeliciteerd hoor!!, petje af.
    nu kunnen jullie nagenieten.
    lieve groetjes Lia
  8. Peter:
    30 mei 2016
    Gefeliciteerd met het afsluiten van het eerste deel van jullie prachtige, jaloers makende tocht. Met veel plezier hebben wij steeds jullie verslag gelezen. Op de laatste foto's staan jullie nog steeds even fier rechtop als op de eerste foto's. Niet gebukt onder de last van een zware rugzak. Chapeau!!
    Veel plezier op het afsluitende deel van de tocht.
    Groeten, ook van Rikje,
    Peter.
  9. Josephine:
    1 juni 2016
    Hi Lous en Jan, jullie hebben al heel wat km's in de benen. petje af! Leuke foto:s van Lyon. Daar zijn wij gisteren ook met de bus doorgekomen. We zijn op de terugteis van de pvge reis zuid Frankrijk met als standplaats Uzes. Mooie reis veel gezien. Vannavond weer thuis. Groetjes Josephine