De eerste kilometers

28 april 2016 - Saint-Calais, Frankrijk

28/4
Vanmorgen zijn we niet al te vroeg op pad gegaan. We zouden maar 10 km lopen omdat we bij Arno en Huberta wilden slapen, in Le Chemin. Weer een mooie tocht met eindeloze koolzaadvelden, glooiend landschap met af en toe een behoorlijke klim. Le Chemin is een gehucht, boven op een heuvel. Het was erg leuk om Arno en Huberta weer te zien. Het ziet er allemaal wel heel anders uit dan in St Jean Pied de Port. Ze kochten een " ruïne" en hebben er al veel van gemaakt. We hadden zo als altijd bij hen een fantastische maaltijd en een samenzijn in de geest van de pelgrim. Hartverwarmend.

Lous

1. Mieke Moller:
    28 april 2016
    Lieve Lous, fijn om te lezen dat jullie het zo goed hebben samen Ed dat de bruiloft zo mooi is geweest.Het is inderdaad zo prachtig nu buiten met al dat ontluikende groen, wij hebben dat ook ervaren in de Vulkaaneifel.Trouwens ook de koude ochtenden, maar blij dat de zon scheen.Het wordt vast gauw weer warmer.Heel fijn vervolg en liefs ook voor Jan, Mieke.
  2. Ilse:
    29 april 2016
    Dat is mooi te lezen. Bijzonder pap om Huberta na zo'n lange tijd weer te ontmoeten. Heel veel liefs.
  3. Cees Steijlen:
    Hoi Lous en Jan,

Goed te horen dat alles goed gaat. Geniet er samen maar fijn van zolang je nog zo goed vooruit kunt. Nog hele mooie wandelingen toegewenst. Cees
  4. Geert:
    29 april 2016
    Hallo Lous en Jan, goed te lezen dat het huwelijksfeest geslaagd is en dat je succes met de tulpen had Lous, maar dat verwachtten we al:)
    En nu alweer op "weg" je schrijft dat jullie máár 10 km lopen vandaag
    petje af ook voor Jan voor mij zou dat al het maximale zijn en dan jullie nog eens met een zware rugzak. Geniet van de reis en elkaars gezelschap, tot een volgende krabbel Geert