Weer thuis

3 juli 2016 - Waalre, Nederland

Waalre

3/7

Een laatste berichtje op mijn blog.
Deze prachtige tocht is voorbij. En een nieuwe tocht gaat beginnen.
Mijn hoofd is nog vol met beelden, vol met mooie herinneringen.
Het was fijn bij de kinderen en kleinkinderen te zijn. Het waren bijzondere momenten. De treinreis eerst langs de Spaanse kust, Barcelona-Perpignan, dan langs de Franse kust, Perpignan-Lyon, was prachtig. Ik herkende zo veel plekjes.
En het is goed weer thuis te zijn.
Voor mij gaat een nieuwe tocht beginnen. Een camino niet bevolkt door wandelaars van alle nationaliteiten, maar door ziekenhuis en witte jassen, bezinning en doorzetten.
Ik ga er voor!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mieke linsen:
    3 juli 2016
    Hallo Lous.
    Welkom thuis, geniet nog even na van de beelden in je hoofd en van de foto, s
    Ik kom gauw een keertje aan.
    groetjes Mieke
  2. Wim en corrie:
    3 juli 2016
    Hi Lous en Jan,
    Fijn dat jullie de doelen hebben bereikt en hebben genoten. Daar kan je nog lang van nagenieten. Sterkte Lous met wat komen gaat. Wij gaan over 5 weken vetrekken van Lissabon naar Santiago. Kunnen jullie ons volgen via de blog. We gaan op weg maar weten natuurlijk niet of we het halen. Bem Camino!
  3. Lia Hauser:
    5 juli 2016
    Welkom Thuis Lous.

Het zal wel even vreemd zijn en ook weer vertrouwd in je eigen huis ,maar zoals jij zegt, de beelden in je hoofd zijn er nog, koester ze.
    Groetjes ,
    Lia